اجرای طرح مواسات و همدلی در ایام فاطمیه 

اجرای طرح مواسات و همدلی در ایام فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹
نصرالله امیری گفت: در ایام فاطمیه با همدلی و همراهی بچه های مسجدی کانون المهدی (عج) طرح مواسات و همدلی با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در ایام فاطمیه با همدلی و همراهی بچه های مسجدی کانون المهدی (عج) طرح مواسات و همدلی با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم توانستیم ۱۲ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن، برنج و حبوبات را تهیه کنیم.



وی ابراز کرد: پس از شناسایی افراد نیازمند محله مسجد، سبدهای غذایی توسط اعضای کانون با حفظ کرامت انسانی درب منازل آنها تحویل شد.
 


امیری بیان کرد: از آنجایی که اهل بیت (ع) و قرآن کریم جدا نشدنی هستند بنابراین طرح ختم قرآن کریم با مشارکت بچه های مسجدی کانون در حال اجرا است و ثواب تلاوت آیه های نور هدیه به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت ابراز کرد: علاوه بر این نیز در آستانه آغاز ایام فاطمیه مسجد حضرت رقیه (س) به همت اعضای کانون متناسب با این ایام سیاه پوش شد.



وی اظهار کرد: از سایر برنامه های ایام فاطمیه برگزاری یک شب مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بود که در این مراسم سخنران در باب مصائب حضرت زهرا (س) و دلایل شهادت آن حضرت سخنرانی کرد.



امیری در خاتمه تاکید کرد: با اجرای ویژه برنامه های ایام فاطمیه سعی کردیم در راستای گرامیداشت این ایام و نیز احیای معارف فاطمی گام برداریم و امیدواریم به تحقق این مهم کمک کرده باشیم.

پایان پیام/ 586